HTML

Kvarcjátékok

Nemrég előkerültek a szekrény mélyéről a régi kvarcjátékaink. Kedvet kaptam, hogy kicsit rendbe tegyem őket. Egy kis tisztogatás, karbantartás és új életre keltek. Időközben elkezdtem újabbakat is vásárolni a régiek mellé. Szép lassan gyarapodik a gyűjtemény, a lehetőségeimhez mérten. Ezekről a kvarcjátékokról olvashatsz ebben a blogban.

Friss topikok

Casio Marine Hunter CG-50

2015.11.22. 20:33 kleinv

Kezdjük a mai bejegyzést egy találós kérdéssel. Harminckét éve rakták össze a japánok, és azóta hibátlanul működik elemcsere nélkül, mi az? Igen, a válasz a napelemes Casio Marine Hunter kvarcjáték! A nap energiáját elektromos áramként hasznosító technológia a játék kiadásának évében, 1983-ban, már több mint százéves múltra tekintett vissza. Azonban csak az ötvenes években jutott oda a technikai fejlődés, hogy használható hatásfokú cellákat tudjanak előállítani, elsősorban az űrkutatás számára. További harminc évnek kellett eltelni, hogy hétköznapi célokra is gazdaságos modulokat lehessen gyártani. A témáról bővebben itt olvashattok.

http://napelemek.blog.hu/2009/11/28/napelem_tortenelem_1_resz

cg-50.jpg

A Casio Computer Co. több kvarcjátékába is épített napelemet, többek között a Marine Hunterbe is. Itt a bal oldalra került a napelem. Ha elég fény éri a panelt, azonnal elindul a játék. Ennek ellenére van rajta külön start gomb is, ráadásként pedig némító gomb is. A játék szép színes desing-nal rendelkezik. A grafikusok számára biztosan hálás feladat volt a tenger sokszínű lakóit visszaadni látványban és hangulatban is. 

Ebben a játékban egy mélytengeri búvárhajó fedélzetén tartózkodunk, és onnan, búvárfelszerelésbe bújva kiúszunk, hogy minél több halat ejtsünk el szigonypuskánkkal. Minél távolabb merészkedünk, annál több pontot kapunk a zsákmányért (10-20-30 pont). A mélyebb rétegekben púpos horgászhalak keserítik meg az életünket, a felsőbb vizekben pedig cápákat kell kerülgetnünk. Ha sikerült halat elejtenünk, akkor 10 pont kíséretében visszatérhetünk a hajóra. Ha elég élénk fantáziával rendelkezünk, akkor azt is el tudjuk fogadni, hogy a tengerfenékről úszunk a víz felszínére halért. :)

 

Az irányítás könnyen elsajátítható. Kizárólag fel és le tudunk mozogni a tengerben a három különböző szint között. Ha a zsákmány alá kerülünk, akkor a lövés gombbal tudjuk elejteni. Három életünk van egy etapban. Ha elég halat szereztünk, akkor jöhet a következő kör. Azonban minél tovább jutunk, annál gyorsabbak a ránk leselkedő ragadozók.

A fotót és a videót a saját játékomról készítettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kvarcjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr938096374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.